Inför Superettan del 5

Vi närmar oss premiären i superettan – precis som vi närmar oss slutet av denna lilla artikelserie.
Idag så blir det lite annorlunda, då det är två personer som besvarar frågorna.

Första person ut är ingen mindre än Staffan Hellstrand. Musiker som för allmänheten kanske är mest känd för låtarna, ‘Lilla fågel blå’ och ‘Explodera’.

.

Var i tabellen slutar Öster i Superettan 2010?

3:a

Hur kommer du följa Östers matcher i Superettan?

På plats när det gäller matcher i Stockholm/Södertälje. Annars på webben.

Vem blir årets spelare i Öster?

Christoffer Katenda

.

.

.

.

.

Andre man ut är Ola Salo. Sångare i The Ark samt huvudrolls innehavare i musikalen Jesus Christ Superstar.
Ola svarade inte på alla frågor, men han skickade tillbaka ett ärligt svar, som i alla fall gav svar på den viktigaste frågan!

.

”Hej,
jag känner mig hedrad men att jag är för dåligt insatt i år för att komma med några vettiga svar på frågorna.
Jag lovar att jag kommer vara bättre insatt vid nedräkningen inför premiären i Allsvenskan nästa år.
/Ola”

2 thoughts on “Inför Superettan del 5

  1. Ping: Dålig aktivitet « Staglaberget

Kommentera

