Ny halsduk

Många Östersupportrar har under de senaste fem-tio (tolka hur ni vill) åren klagat över det bristfälliga utbudet av Östersouvenirer, inte minst vi skribenter på Staglaberget.

Jag satt själv och bläddrade igenom webbshopen för några veckor sedan, och kom på mig själv att lägga de saker jag tyckte var minst fula i kundvagnen. Väl när jag hade klickat mig fram till kassan, insåg jag hur absurt det hela var, och kryssade hela sidan.
Vi kan ta denna diskussion, gång på gång på gång – och, JA det ska vi!
Det officiella souvenirutbudet är inte bra, inte ens för en förening i division 2. Så är det bara!

Tur då att eldsjälar kring East Front levererar alternativa prylar. Senaste tillskottet är en limiterad upplaga av en ny halsduk. Finns i skrivande stund runt 30 exemplar kvar. 

halsdukmindre

Pris för denna klenod är endast: 150:- + ev. fraktkostnad.
Beställning görs via mail till: eastfrontshop@gmail.com

Kommentera

